24 února 2008

Den první - Příjezd


Rano jsme vstavali ve ctyri hodiny. Cestou na nadrazi jsme nekolikrat malem usnuli v tramvaji, ale nastesti jsme se vcas probudili a ''hlavak'' neprejeli. Na nadrazi jsem prisel na to, ze jsem si nevzal do vlaku nic na cteni a protoze Kata je zazrana do posledniho dilu Harryho Pottera, musel jsem si taky rychle neco splasit, abych se pri te petihodinove drncacce nenudil. Vzpomnel jsem si na kamarada, ktery jednou basnil o Playboyi. Jsou tam pry celkem dobry a zajimavy clanky a nahotinek je tam pomalu, i kdyz si spousta lidi mysli, ze je to casopis hlavne o tom. A to je prave ono. Spousta lidi si to mysli, tak to abych si ho koupil tak nejak... diskretne. Prisunul jsem se k prodavacce a tichym hlasem povidam:
''Dobry den, prosim vas, mate Playboy?''
''Jee, ja jsem tu dnes nova, ja se vam zeptam, ja nevim'' odpovedela mi prodavacka, nadechla se a zacala kricet pres pulku nadrazi:
''Hankooo? Mame Playboy?! Tady ho nejaky pan chce!''
Par lidi zvedlo zraky z magazinu, do kterych byli zacteni, aby se podivali na toho uchylaka (jo na me) a bylo po diskretnosti.

No ale dost uz. Cesta vlakem utekla docela rychle (mozna proto, ze Playboy je opravdu plny zajimavych clanku:-). Ani nam to neprislo jako pet hodin a uz za oknem vykoukla modra nadrazni cedule Luhacovice. Venku krasne, teplo, slunicko, proste idealni lazenske pocasi. Po ubytovani jsme probehli mesto, naplanovali prvni vylety, no a zitra, zitra to vypukne naplno:-)

Komentáře: 2:

V 25/2/08 09:26 , Blogger Bad řekl...

Že bych si taky koupila Playboye? :-) Třeba do práce, když s ním ten čas tak pěkně utíká :-)))

 
V 25/2/08 11:32 , Anonymous Anonymní řekl...

Tak koukám že ten výlet začal pozitivně :-) .....tak ona to mohlo být třeba ještě horší kdyby pani sháněla LEO a třeba ta druhá by jí odpověděla a zařvala by zpátky "jo máme a dej mu k tomu ještě to DVD ze ZOO :-))" no nic to mě jen tak napadlo .....jinak historka dobrá .....PAJERO

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka