28 února 2008

Den čtvrtý - Masáž, Uherský Brod a Přeučil


Rano uz se stalo klasikou. V 7,20 budicek, nejaka ta hygiena a kousek pred osmou nastup na snidani. Tam vetsinou teprve vymyslime plan na cely den. Dneska jsme sli dopoledne na druhou varku inhalovani a hned po ni jsme museli rychle prebehnout do pavilonu na uplne opacne strane arealu, kde nas cekala masaz.

Masaze se provadi snad v nejstarsi budove celych lazni. V prizemi se vsleknete, hodi pres vas prosteradlo a poslou do ''sklepa'', kde uz ceka pripravena maserka. Budova je rozdelena na damskou a panskou cast a zatimco na Katu cekala ve sklepeni mlada usmevava holcina, na me za rohem vybafla osoba nespecifikovatelneho pohlavi, 4x sirsi nez ja a minimalne o hlavu vyssi. Lehl jsem si na lehatko brichem dolu a cekal, co se bude dit. Za chvilku jsem ucitil, jak mi na zada stekaji praminky nejakeho vonneho oleje a pak... plesk!... a uz to jelo. Zacal jsem litat po lehatku deset centimetru nahoru, deset centimetru dolu, presne v rytmu tahu masercinych velkych dlani. Musel jsem porad zadrzovat dech, protoze bych jinak po celou dobu masaze hlasite hekal a oci jsem nechal radeji zavrene, aby mi nevyskocily ven. Maserka mi projela zada, paze i siji a na uplny zaver... plesk!... a ja zjistil, ze masercina dlan je stejne velka jako moje hyzde. Telu takova masaz ale opravdu pomuze, citili jsme se jako znovuzrozeni:)

Hned po masazi jsme utikali na vlakove nadrazi, ze ktereho nam jel vlak do Uherskeho Brodu. U vlaku stal herec Jan Preucil, ktery na nas koukal dost zabijackym pohledem a to nejspis proto, ze jsme ho behem dvou dnu potkali poctvrte a vzdycky na samych lepsich mistech ( v bazenu, u sauny, v inhalovne). Asi v nas videl nejake papparazzi.

V Uherskem Brodu jsme se naobedvali, prosli par mistnich parku a parciku a zaskocili do muzea, kde zrovna probihala vystava hracek, se kterymi se tam mohlo dokonce i hrat, takze jsme se zase vratili do detskych let a tentokrat jsme si hracky od zadnych rakouskych duchodcu vzit nenechali:) Zitra mame v planu Zlin, tak uvidime, co na to pocasi.

Komentáře: 2:

V 28/2/08 09:13 , Anonymous Anonymní řekl...

Hm tak to moc asi přijemné nebylo dostat zrovna na masáž takového pračlověka :-) ale na druhou stranu když se na tebe člověk podívá tak toho pohybu tam moc není tak tě museli dát do richtigu.Tak mi přivez ze Zlína nějakou tu dobrou paštičku protože já na nich poslední dobou ulítávám :-))a zkuste taky tu rašelinu. SANITAK

 
V 28/2/08 20:47 , Anonymous Anonymní řekl...

Víííc fotek a mín kecani by to chtelo ,) smradi. Ale jinak si to maximalne uzivejte. "Lukas se pokakal ale nechce se priznat, lekar mu rekl di se zahrabat." Mejte se. Vaše milovaná dcera.

 

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka